Derya2867 38 haftayı doldurmuş kişiye ciğer geliştirici verildiğini hiç duymadım. Bana 31 haftalıkken yapılmıştı. Şuan 34+3. Doktor 37 dolana kadar doğarsa bir doz daha yaparız dedi. Ama 37 dolduktan sonra zaten prematüre sınırını aşıyor. Bana yapıldığında çok yan etkisini yaşadım. Yüzüm kıpkırmızı oldu 2 gün, böbreklerim çok ağrıdı. Bence doktorunuzla bu konuyu tekrar konuşun.