ipekveatlas VeraRi19 anladığmdan değil oğluma benzemediğinde kız diyorum😂 erkeklerin kafa yapısı ve karnı daha farklı duruyo tabiki bne bilemem adı üstünde sadece tahmin 🤷🏼♀️
VeraRi19 ipekveatlas Aynen heyecan işte tahminde bulunmak konuşmak falan😅 Tutmayabiliyor bazen. Benimde bir kızım var ultrason resimleri Türkiye’de,ben yurtdışındayım yoksa karşılaştıracaktım🙈
ipekveatlas VeraRi19 evet kız benimkide sallamak yaniii yoksa nasıl biliyimm bende yurtdışındayım hemen söylemiyolar cinsiyeti türkiyeye gittim tesadüfen orada öğrendim 😂😂
ipekveannesi VeraRi19 erkek bebekler birz daha iri burunları büyük ayakları genelde dik oluyor. Genede bizimki sadece tahmin Allah gönlünüze göre versin 🤗
minikkelebegimmmmmm VeraRi19 ilki gönlümden geçeni söyledim😂ikincisi erkeklerin poposu ıltrason resimlerinde daha yukarı doğru oluyor gibi geliyor bana
minikkelebegimmmmmm VeraRi19 doğruluğu tabiki yoktur(belkide vardır görücez 4 hafta sonra😂)bana herkes erkek olacak diyor ama yüzük testinde ve şu kan yenilenmesi olayına göre benim kız olacak görülüyor
VeraRi19 ipekveatlas Burada da devlet hastanesinde hemen söylemiyorlar ama özel hastanede söylüyorlar normalde devlete gidiyorum ama birkaç hafta sonra özele gideceğim☺️