Selin-ozmrtt Hanımlarr, programa göre şafak son 38 ilk hamileliğim çok heyecan, endişe ve bir an evvel kavuşma hissi var. Sizin şafak kaç ve düşünceleriniz neler merak ettim ☺️🌸
Deletedmom623737 Selin-ozmrtt Benim de 48 🙈🙈 Çok heyecanlıyım ne hissediyorsan aynılarını hissediyorum 🙈
ezgi0901 Selin-ozmrtt benim de programa göre 32 ama dediğin gibi belki daha az modundayım😂 çünkü planlı sezaryene dönersek daha erken doğuyor. Şu son zamanlarda zaman daha da bir geçmek bilmiyor sabırsızlık artıyor bir an önce kavuşmak istiyorum🤣
Nihal-7 Selin-ozmrtt benimde uygulamaya göre 38 😍😍 Cok çok heyecanlıyız hayırla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Selin-ozmrtt @Deletedmom623737 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙂 Güzel duygular görüp yaşayalım
Selin-ozmrtt @ezgi0901 ayy evet benim de planlı sezeryan olacak sanırım miyomum var daha belli değil devlet hastanesinde olmak istiyorum yarın gidip konuşucaz inşallah, bi de bunu düşünmekten de yoruldum 🤦🏻♀️ Hayırlısıyla kucaklarımıza alalım bu günleri unutalım inşallah 🙏🏼
ezgi0901 Selin-ozmrtt hayırlısı olsun ben de en azından artık planlı sezaryen olmam gerekiyosa o belli olsun istiyorum da çatı muaynesinden sonra belli olacakmış bakalım bekliyoruz🤦🏼♀️
Selin-ozmrtt @ezgi0901 zormus gerçekten annelik daha doğum yapmadan başlıyor. Çatı muayenesi falan yapıldı bana hep onlar yalancı sancılarım çıkınca… Allah yar ve yardımcımız olsun ne diyeyim
Selin-ozmrtt @RumeysaNur34 Ah ne güzeeeel azalmış şükür. Siz de sağlıkla kavuşun inşallah acısız sancısız ☺️
Selin-ozmrtt Nihal-7 hadi bakalım kova burcu mu balık burcu mu olacak çocuklarımız 😁hayırla gelsinler 🥰
Selin-ozmrtt 1999luanne korkunun ecele faydası yok bi şekilde doğacak bebişlerimiz😅 bunu diyen ben tabii ki bende korkuyorum neler yaşayacağım bilmiyorum