Surprizanne haftadayız midem zaten sorunluydu hep rennie içerdim doktor bulantı için ilaç içiyorum ama bu yanma için bir şey demedi yediklerine dikkat et dedi bi, beni bitiriyor var mı ilaçsız iyi gelen bir şey bildiğiniz 🥲
Askiletotomsu Surprizanne rennie artık etki etmiyor mu ? Bana da etki etmiyor Ben yeni gebeyim gerçi Soğuk süt iyi geliyor diyenler olmuş ama laktozsuz tuketin
Surprizanne Askiletotomsu süt de gaz yapıyor laktozsuz önermedi eski doktorum daha çok işlenmiş oluyo gerek yok dedi 😀 rennie için izin alamadım doktordan yoksa iyi gelirdi tabi içmediğim gün yoktu hamile değilken
MerveEbru Surprizanne çok baharatlı ve tuzlu yememeye çalış canım gerçekten kötü etkiliyor göğüs ağrısı da cabası oluyor
Surprizanne MerveEbru çok fena gerçekten allahtan bulantılar geçti biraz ikisi birden çok kötü oluyordu
MerveEbru Surprizanne benide gaz yapıyor ya laktoz Allah affetsin fosur fosur oluyorum ama süt içmeden de gelişiminde sıkıntı olur diye içiyorum mecburen
Askiletotomsu Surprizanne a aaa şaşırdım Halbuki gavisconun prospektusunde filan gebelik dönemindeki mide şikayetlerinde diye yazıyor
Nalan53 Surprizanne doktorunuz mu izin vermedi bendede cok yanma oluyor 27.haftamdayım bana direk rennine verdi çogu kişide gaviscon ve bunu kullanıyor neden vermedi acaba şaşırdım🤷♀️
Surprizanne Askiletotomsu söyledim aslında ama gözden kaçtı heralde bulantı konuşurken sorcam tekrar 🥲
Surprizanne Nalan53 yani bulantıyı daha çok konuştuk belki gözden kaçtı bilmiyorum ama vermedi ilaç işte perişanım 😀
Nalan53 Surprizanne ay ne güzel 27. Haftaya girdik hala kusuyoruz ama ilaç vermedi diren diyor neyseki mide ilacı verdi😂