Kızlar merhaba 🌸 regl gecikti bir kaç gün bundan önce doktora muayene olmuştum alttan bir sıkıntı yok yumurtanda çatlamış demişti . . İki aydır da yumurta çatlaması kanaması yaşadım .. bugün erken gebelik testi aldım sonuç negatif tek çizgi.. evet şunu biliyorum bu kadar kısa gecikmeler normal 10 güne kadar stres diceksiniz normal diceksiniz ve benim de sizin gibi düşündügm geç döllenme dahi olsa ikinci çizgi silik de olsa çıkar diceksiniz haklı olarak .. bir belirti aramıyorum olan tek şey kasıklarımda batma da değil ağrı da değil sızlama şeklinde bişi içim ılık ılık oluyor oldum sanırım diyorum regl WC ye giriyorum beyaz akıntı.. ikisi dışında ekstra bişi yok .. sorum şu ; böyle olan bu duruma yakın testte negatif çıkıp daha sonrasında hamile olduğunu öğrenen oldu mu acaba ?