Merhaba arkadaşlar 10 günluk anneyim kısaca doğum hikayemi anlatmak istiyorum. Çok okudum gebeyken sizlerinkinj .41+1 ile sezeryanla doğum yaptım . Son gün nişan ve kanama geldi kontrole gittiğimde açilmam 1 cm idi . Normal düşünüyordum . Kendi sancılarım hafif vardı . Suni aldım . Göz korkutmak istemem ama ben dayanamadım normale hazır olmadığımi o an farkettim . 2 saatin sonunda acilmam değişmemişti . Sezeryan a karar verdim iyikide öyle olmuş bebek kakasını yapmış biraz daha uzasaydi süreç yiyecekti . Sezeryani anlatanlar bence çok abartıyor bünyeye göre de değişebilir spinal iğnesi acitmadi suntayi farketmedim 10dk sonra bebegimi gösterdiler dikişler falan derken 45 dk da odaya aldılar . Narkoz etkisi geçince ağrılar başladı ama sürekli serum takviyesi rahatlattı . İlk kalkış evet çok zordu ama ondan sonra hızlı bir toparlanma oldu . En çok canımı yakan yürümeden sonra omuz ağrısı , öyle bir ağrı görmedim o da ameliyat sırasında ve öncesinde kendimi çok kastiğim içinmiş . Rahat olmak gerekiyor . Kas gevşetici iğne ile onu da atlattım şükür . Tavsiyem normal ya da sezeryan olsun diye diretmeyin iç sesinize kulak verin , sağlıklı günler dilerim❤️