Ezgikurtoglu Merhaba arkadaşlar ben 31 haftalık hamileyim Anadolu hastanesi Tanser beye gidiyorum ama bundan sonra nasıl ilerleyeceğiz merak ediyorum acaba 33 haftadan sonra kaç haftada bir gidiyoruz Nst ye kaçıncı hafta bağlıyor giden varsa yazabilir mi acaba 🙏☺️
deletedmom87894 Ezgikurtoglu canım dığum fiyatını biliyormusun aradığımda tanse hocanın daga farklı fiyatı var dediler
Ezgikurtoglu deletedmom87894 Evet canım onun fiyatı daha fazlaymış ama ben doğum paketi almıştım 16 haftalık hamileyken 10.500 e aldım içinde muayene ücretlerim tahlillerim detaylı ultrasonum normal ve sezeryan doğum doğum sonrası muayene ve bebek muayenesi tahlilleri felan var ocakta bu paketin 13.500 olacağını söylemişlerdi şimdi nasıldır bilmiyorum ama eğer haftan küçükse paket Alman daha avantajlı olur
Ozdenbayrak deletedmom87894 hastane mı söyledi size fiyat farkı olduğunu bende tanser beye gidiyorum ama öyle birşey duymadim
deletedmom87894 Ozdenbayrak aradığımda sekreter söyledi canım ben sezaryan doğum fiyatını sordum hastennin fiyatını söylediler yalnız Tanser beyde değişiklik oluyor dedi
Doga-11 deletedmom87894 ne kadar bir fiyat farkı varmış biliyor musunuz acaba bende tanser beye gidiyorum hatta her an doğurmak üzereyim doğumda fiyat farkı olduğunu bilmiyordum şok oldum şu an
Ozdenbayrak deletedmom87894 A bilmiyordum inanki muane ücreti farklı da doğumun farklı olduğundan haberim yoktu
deletedmom87894 Doga-11 bilmiyorumm canım bende başka yere gidicem diye sormadım🤷🏻♀️Ama telden söylemedi ama eminim kadın söyledi tanser beyde fiyatının farklı olduğunu
Doga-11 deletedmom87894 şimdi aradım evet fiyat farkı var ama ne kadar olduğunu sekreterine sorun dedi zaten çok zam gelmişti kim bilir ne kadar fark var
Ozdenbayrak Doga-11 bende tanser beye gidiyorum bi arkadaşım onda normal doğum yapmsti ama fiyat farkı falan yoktu o zaman muane fiyatları da zaten çok farkli
Doga-11 Ozdenbayrak 2 sene önce ben doğum yaptığımda fiyat farkı yoktu ama muayenede de fiyat farkı yoktu ,yeni bir uygulama belli ki hem muayene hem doğum doktora göre fiyatlandiriliyor herhalde
Ozdenbayrak Doga-11 olabilir o zaman şubat 3 de randevum var o zaman en iyisi herseyini sormak doğumla ilgili zaten doğum fiyatında tam bilmiyorum yılbaşı öncesi zamsiz halini söylemişlerdi bakalım zamlı hali ne kdar olucak
Doga-11 Ozdenbayrak ben sorduğumda normal 6 buçuk ,sezeryan 7,epidural normal 8 dediler geçen hafta. Ama bu diğer doktorlar için demek ki tanser bey için değil ,hatta Mart ayinda tekrar zam gelecek dedi tanser bey
Ozdenbayrak Doga-11 bugün sordum şuan tanser bey içinde aynı fiyatlar geçerliymiş sadece martta tanser beye zam gelcekmis doğum için sezaryen 7 bin yani marta kadarsa doğumunuz