Sema_Nur32 37 haftalık gebeyken hastaneye gittim ve bebeğim hala dönmemiş bebeği dönmeyen anneler var mı varsa dönmesi için neler yaptınız 😊
SuY Sema_Nur32 benimde bebem hala yan 36+0 ız bugün 37 ye giriyoruz ve bebem hala gayet popişi dayamış sağ böbrek kısmına orda rahat 😃
Zehra9616 Sema_Nur32 doktorlar bazen donderebiliyolar cnm sor donmezse yardimci olabilirler bence ama insallah kendi keyfi doner 😃😊
Sema_Nur32 SuY aynı benimkide öyle bugün 38 haftalık olduk ve pazartesi gidicem dönmemiş olursa sezeryan olucak dedi doktor hiç sezeryan da olasım yok ilk çocuğum kendimi normal doğuma hazırlamıştım 😏
Sema_Nur32 Zehra9616 bilmiyorum ki canım ilk çocuk benim doktor da hiç bahsetmedi 38 haftalık olunca gel dedi pazartesi gidicem bakalım ne olursa
SuY Sema_Nur32 benimde ilk bebeğim bende normal doğum istiyorum aynı durumdayız. Hafta sonu gittiğimde bana da aynısını söyledi doktor. Etraftakiler ise yok doğumda bile dönen oluyo gibi yorumlar yapıyo iyice sinir ediyorlar
Sema_Nur32 SuY aynı durum bende de var çevredekiler de döner hemen sezeryan olma diyor napacağımı bilmiyorum yavaş yavaş ağrı olmaya başladı karnımda dönseydi bi prensesim pazartesi gittiğim de bakalım doktor ne derse
Sema_Nur32 DamlaAli kafası yukarıdaymış bebeğimin inşallah dönüşmüştür pazartesi belli olacak bakalım şuan 38 haftalık