EbruErdi Angels21 sadece kese var şuanda daha ilerde bebeğe dair birşey göreceksin😊 kenarda köşe de birşey yok yani tek kese mevcut 😊 yani çok normal. Rabbim sorunsuz bir gebelik geçirmeyi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
Zeynepp_ Angels21 büyük ihtimal odur benimde ilk hiç bilmezdim burda boyle görüp araştırarak öğrendim dünde bende keseyi gördüm içinde yolk varmış doktor da söyledi haftaya bidaha cagirdi hayırlı olsun bu arada🌺
Angels21 EbruErdi tek kese olduğunu biliyorum zaten 😊 inşallah sorunsuz bir şekilde geçirip sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🙏