Sarisinbiiiranneeee Busractn 39+2 ama doktorum beni strese sokuyor bebeğm de hala kanala inmedi 40 a girer girmez istersen yatışını yapalım diyor hic bi iki gün daha bekleriz demiyor ben 40+3 leri beklerim diye düşünüyordum hep 😂
THBNAB Busractn Bende bugün 40+0 haftalık oldum .3. Doğumum olacak inşallah 1. De suni sancı almıştım .İnşallah gerek kalmaz bunda almaya🥲
Semra21 40+4 bekliyorum. Doktor p. Tesiye gün verdi. Sancı birsey olmazsa p. Tesiye kadar. P. Tesi suni sancı verecek doktor
wiss123 Sarisinbiiiranneeee bence doktorunuzu dinleyin yanlış yönlendirmek istemem ama 40+1 de doğum yaptım doktor yatisimi yapmıştı ertesi gün sezeryan olacaktım gece sancim çıktı çocuğun kalp atışı azaldı acele sezeryana alındım. Evde olsam daha farklı sonuçlar olabilirdi allah korusun
Busractn Bende randevu bulamadım haftaya çarşambaya buldum 😅o zamanda gec olur diye düşünüyorum 40+6 olmuş oluyorum
Busractn Yarın bende doktora görünmeyi düşünüyorum suyum filan iyimi diye bakalım hayırlısı rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin🤲🏻😅🥲