DogaCanan Değerler normal mi kızlar? Pazartesi kadın doğumcumda kontrolüm. [https://resimyukle.io/r/0wV1xJOqP1] 2.saat 85 yazıyor dimi dr hızlıca yazdı. Soramadım. 185 gibi de okunuyor değildir inşallah 🙏🏻
Defne2018 DogaCanan hayır 85 yazıyo orda eger 185 olsaydı 1 i ayrı yazardı üstteki gibi bide e nabız yok mu canım orda daha net çıkıyo herşey
DogaCanan Defne2018 barkodumuz yok ki sağlık ocağı yaptı nasıl bakabilirim bilemiyorum. Bu arada teşekkür ediyorum yorum için.😊
Defne2018 DogaCanan hmm omu bilemem ben yaptırdığım her test için e nabızdan bakıyorum canım dr söylemiyo yada kagıt vermiyo diye e devlet şifren ile giriş yapabilirsin anca