Öncelikle herkeze hayırlı günler arkadaşlar tecrübeli annelere bı sorum olacak son adet tarihim 23 Aralık 5 ocakta korunmasız ilişki yaşadık bugün erken gebelik testi yaptım maalesef negatif çıktı acaba erken mi yaptım testi eczacı ilişkiden 5 gün sonra yapılır dediği için yapmıştım bilgisi olan var mı acaba