Sansmelegi12 28+6 haftalıgım. Bebek alısverisi yaparken biri demisti ki, çok erken daha yapma bebek düşer ölür falan üzülürsün.. o gece yüz üstü yatmışım karnım agrımıs rüyamda bebegimi kaybediyordum ve ağlayarak uyandım. yani kısacası hamileyken insan çok etkileniyor gerçekten. Öylelerinden uzak durun. Kötü düşünmeyin. Hoplayıp zıplamayıp, ağır kaldırmadıktan sonra hiçbir şey olmaz Allahın izniyle.