Bugün hastaneye gittim, doktoruma güzelce bebek istediğimizi anlattım. Kan uyuşmazlığından dolayı gebeliğimde bi sıkıntı olur mu diye düşünerek testler yaptırdım. İnternette bir sürü test çıkıyor ama sadece kan tahlili ve ultrasonla detaylı tetkikler yapıldı. Kanımda herhangi bi düşüklük olup olmadığına ve vücudumda herhangi bi alerjenik durum var mı yok mu ona baktı. Şükür hiç bi sıkıntım yok. Adetimin ilk gününden 14 gün sonrasını sayarak ilişki yaşarsam bebek olma ihtimali daha yüksekmiş ama ondan öncesinde de korunmasız yapabilirsiniz dedi. Folik asit ilacı verdi ve istediğiniz zaman yapabilirsiniz dedi 🤗 merak edenler ve bebek düşünenler için fikir olsun istedim ve yazdım. Allah herkesin kucağını sağlıklı bebeklerimizle doldursun inşallah 🥰