Aysimaaaaa544 bana da haftaya Cuma’ya verdi.nst sonucuna baktıktan sonra gidebilirsin dedi. Ben nst yi çektirene kadar doktor ameliyata girmişti görüşemedim. Doktorum devlette olduğu için iletişim de kuramıyorum. Cuma günü saat kaçta hangi şartlarda gitmem gerektiği hakkında bir bilgim yok. cuma günü gidiyormuşum ben listede yokmuşum geri dönüyormuşum korkusu var.