Bir sorun olsa da tekrar verilen kan yüksek ihtimal temiz çıkıyor. İçinizi ferah tutun bir kaç tanıdığımın başına geldi değer yüksek dediler tekrar istediler kendilerini harap etmişlerdi ama şükür hepsi temiz çıktı. Hemşirenin yanlış alması, bebeğin yeterli süt alamaması vs ilk testte hatalı sonuca sebep olabiliyormuş.