Eslimysr95 hamileliğim en başından beri çok fazla olmamak la beraber az az sürekli enfeksiyon cıkıyor idrarım da ama yanma kaşınma bu tarz şikayetlerim olmuyor 2 kez tek kullanımlık antibiyotik kullandım ondan sonra düştü en son gittigimde cok azıcık cıkmıştı doktorum antibiyotige gerek duymadı bol bol su iç dedi sen yinede baktır tabikide ama gidene kadar bol su iç bu haftalarda cok oluyormuş oyle demişti