Nilay_09 Kızlar 16 hft Erkek dedi doktor pipisini gösterdi hatta bizde gördük sonra bi daha açmadı bacaklarını şu an 23 hft bugünde kız dedi hangisine inanacağımızı şaşırdık 😔 erkek bebeğe çok alıştırmıştım kendimi tabiki sağlıklı olması en önemlisi ama e biliyim 23 hft sonra erkek der mi böyle bir durum yaşayan varmı? 🤔
DilayKarata Nilay_09 banada kız dedi doktor 12. Haftamda çocuguma birşeyler alırken hep açık renkler aldım pembeye bulamadım kıyafetleri ne olur ne olmaz diye 😃
Papatyamoms Nilay_09 ay banada 15 haftada 16+6 da erken dendi 2 farklı doktor acep değişmez dimi ya bunları okuyunca pskolojim bozuluyor 😂
MelikeHayrunnisa Benimde en korktuğum bu işte yaa😏bende 15 haftalıkken erkek dedi gösterdi pipisini yüzde 100 erkek dedi şimdi 20+6 yız yarın tekrar gidince sorcam hâlâ erkek mi diye😂umarım değişmez
Nilay_09 MelikeHayrunnisa ya bide herkese söyledik erkek diye kaç haftadır kendimizi çok alıştırdık ne biliyim ya Allah tan hayırlısı olsun
Nilay_09 DilayKarata iyi yapmışsın net birşey olmayınca benzetme yada tahminle insanın aklında soru işareti kalıyor
Nilay_09 sudamlasi dün hastane çıkış setini aldık pandalı gri-beyaz kıza da olur herhalde ya nolacak sanki 😅
MelikeHayrunnisa Sağlıklı sıhhatli olsun da hiç önemli değil aslında ama benim iki kızım olduğundan gönül erkek istiyor işte inşallah değişmez🤲🏻😀
Nilay_09 MelikeHayrunnisa Allah gönlündekini versin canım benimde bir kızım var ve ben kız çocuklarını daha çok seviyorum aslında ♥️ ama 16 hft beri çok alıştırmışız kendimizi nasip bakalım ☺
sudamlasi Nilay_09 olur olur kızda giyer erkek te😄 Sizin için hangi evlat daha hayırlı olcaksa o olsun🌸