Bkrts_irem6513 Merhaba iyi günler 5+6 günlük hamileyim keseyi gördüm Bebeğin kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz acaba ❤️👶🏻
aysegulonr Bkrts_irem6513 Ben 6+2de gittim duyamadım bebek çok küçük haftaya gel dedi salı günü gideceğim inşallah duyarız
annesinin_beybisi Bkrts_irem6513 1 hafta sonraya randevu aldim tam 7 haftalık olucaz duymayı ümit ediyorum🤗
alonee Bkrts_irem6513 5 haftalıkken keseyi gördüm doktorum 8. haftada çağırdı hem kalp atışı hem bebek için
papatya56 4 hafta 5 günlükken keseyi gördüm doktor 8 haftada gel dedi 8 haftada gıttım kalp atışını duydum
oznur-01 papatya56 merhabalar normal ultrason ile mi gördünüz yoksa alttan muayne ile mi acaba ben de 4+5 im ve sabah randevum var inşallah görürüm bende
Imasleeper Bkrts_irem6513 onu hiç bilemem bazı bebişler hemen gözüküyor bazı bebişler 8. Haftaya kadar bekletiyor inşallah siz 7. Haftada hemen duyarsınız
alonee Bkrts_irem6513 git gel yapmak istemiyorum dersen 8 den önce gitme bence çünkü stres yapıyor insan
Byztrn Bkrts_irem6513 kese 20mm olduğunda duyulması gerekiyor canım her gün 1 mm büyüyor ultrason kağıdında kaç mm olduğu yazar hergün sayarak hesaplayabilirsin