Merhaba arkadaslar…Benim 2.hamileliyim kizim daha 1 yas 1 aylik yasini doldurunca 2.hamilr kaldim tabiki dogacak bebegim Allahin izniyle.Benim endisem su 8+3 haftalik hamilryim ama kizimda kucuk kucak istiyor bazen kucagima aliyorum indiriyorum yani kisacasi bu durumda hamilelikte bi sorun yasayib yasamayacagim endisesi var🙄Boyle kisa surede hamile kalip normal sorunsuz hamilrlik geciren varmi aranizda?