boymomyz canım kürtaj olduktan sonra 1 haftaya yakın kanamam oldu. Beta değerim sıfırlanıncaya kadar doktorum sürekli kan verdirdi 57.günüm beta değerim 4.48 falandı. 2 ay geçtiği halde regli olmamıştım söktürücü kullandım 60 günün sonunda öyle regli oldum. Yani regli olmadan betam sıfırlanmıştı.