Ceren_akbay Bugün ikili tarama sonuçlarını almaya gittim 500de 1 down sendromu olma riski var dediler karından sıvı almak istediler ben izin vermedim bu durumu yaşayan biri daha var mı siz ne yaptınız bana akıl verin 😶
Derininannesi_ Ceren_akbay canım anneme de aynısını söylediler annem de aldırmamıştı gayet sağlıklı doğdu kardeşim. Arkadaşıma da aynısı olfu yine sağlıklı doğdu sana kalmış ama ben şöyle düşünüyorum öyle bile olsa bu cocugu doğurmaktan vazmı geçicem ? Cevabım hayır ona göre Allaha sığın gerisini düşünme
Adileeselvi Ceren_akbay Kombine Riskiniz mi 500/1 çıktı benimde riskli çıktı 1528/1 di sonra doktorum bı bir ihtimal dedi ultrasonda bir sıkıntı görünmüyor ama her ihtimale karşı perinatoloğa yönlendirdi perinatolog da herşeyin normal olduğunu söyledi ama kesin tanı için amniyosentez yaptırabilirsiniz isterseniz dedi b n kabul etmedim oda ayrıntılı ya çağırdı tekrar isterseniz bir perinatoloğa görünün
Suzanne Ceren_akbay beşyüzde bir riskle sıvı almak istemek müşteri çekmek amaçlı bence çok saçma hadi büyük risk var yapalım deşeler anlarım da bu riskle neden almak isterler hiç gerek yok canım
Ceren_akbay Derininannesi_ bende öyle düşündüm sıvıyı aldırmayı düşünmüyorum rabbim en hayırlısını bilir elbet yapcak bişey yok öyle bile olsa o benim imtihanım
Ceren_akbay Böyle yaziyor ikili tarama sonucum normal diyor ama neden böyle söyledi anlamadım Adileeselvi
Adileeselvi Ceren_akbay canım benimkinde de normal diyor bu değerler ile ultrasonda aldıkları değerlere göre bir grafik elde ediyorlar ona göre yorumluyor lar ortalama bir değer çıkartıyor Bence içinde kalmasın bir perinatoloğa görün derim Yada durumun iyiyse fetal DNA testi var birde onuda yaptirabilirsin riski yok onun