38+0 da doğum yapmıştım. Sabah 6 da suyun gelmişti ama geceden adet ağrısı gibi ağrım vardı özellikle belim ağrıyordu doktor olan eşime bak karnım ağrıyor benim dediğimde yalancı sancıdir o yat uyu demişti sabah ooo altıma isemisim dediğimde hakliymissin doguruyorsun demişti sen yine temkinli ol çantanı hazır tut derim.