Cigdemy92
Merhaba hamişler,
Bunu yazarken biraz utanıyorum ama belki benimle aynı durumda olanlar vardır.
Bu benim ikinci hamileliğim ama ilkinde hiç böyle olmamıştı. Vajinalın yanında kabarcıklar oluştu ve çok acıyor. Aceba ne yapmam gerek? Doktora gitmeyede çekindim. Şuan 38.haftadayım doğumada az kaldı ama çok tedirginim. Yarım avuç kadar şişlik oluştu. Sudocrem uyguladım belki iyileşir diye ama sonuç yok. Ne tavsiye edersiniz?