Miri06miri Benim de aynısı 🤦🏼♀️ 3 ay önce 8. Haftada kalp durması nedeniyle kürtaj oldum ama doktor o haftadaki düşükler rahimden kaynaklı değil dedi. Düşük tehlikesi ve erken doğum riski var diyor çoğu kişi. Tekrar hamile kalsamda sevinemicem sanırım hemen… tek rahim ağzı var fakat ikiye ayrılıyor dediğiniz gibi. Ayrıca benimkinin tanısı daha bekarken karından ultrasonda koyulmuştu. Evlendikten sonra ayrıntılı vajinal ultrason ile net görüldü. Doktorum şaşırdı bu kadar erken nasıl tanı koyulmuş biz çoğunlukla doğumda görüyoduk çift rahimi tesadüfen dedi