prensessannesi22 Aayse123 çıkintı var . Benim ultrasinumu aticam simdi düm düz. Çunkü kızim olucakk1😍
ilaydaelcinn_1 Sulesaglam Merhaba, kese fasulye şeklini alırsa erkek diyorlardı dimi 😂 benim 7 haftalıkken yuvarlaktı, 10 haftalıkken gittiğimde fasulye şeklini almıştı acaba hangisi 😂🤷 bakın böyle ; https://imgyukle.com/i/oXJCV8 🙈
Sulesaglam ilaydaelcinn_1 bende şuan 11+5im o kadar erkek gibi ki bildiğin fasulye çok odaklandım erkeğe herkes erkek diyo 😁😁
ilaydaelcinn_1 Sulesaglam yaa 🥰🙈 hadı hayırlısı olsun inşallah, sağlıkla gelsin bebişlerimiizzzzz 🤲🏻🌺 ben de 12+4 oldum 13+3 te çağırdı gidip bakiyiiim söylicek mi acaba 🤷💃
Sulesaglam ilaydaelcinn_1 inşallah bende yarın ikili test için gidicem bazı doktorlar ikili testte söyluyomus 😁