gulsererkan Merhaba, geçen hafta geçirdim ben 10. Haftamdı, sadece çok fazla tıkanıktım ve öksürüğüm çok fazlaydı onun için 3 gece yatışlı tedavi gördüm bebekte Bi problem yok, plesantadan bebeğe geçmediğini söylediler içini ferah tut sende
Esenkaplan Alessa canim koronanjn erken doğum ile alakası yok o kisinin baska problemi vardır bende geçirdim hamileyken
Esenkaplan Alessa ates cok yüksek olurs acile gidin dr bana ates yükselmesi yoksa sorun yok demişti ama bel ağrısı yapar korona canim bende ates olmadi 37.yuksek degil