Rezan_korkmaz Kızlar 22 haftalık olduk 17 haftalıken hareketlerini his etmeye başladım bebeşim o zaman şimdiye denk hep sol tarafta artık sol tarafa uyuyunca batmaya başlıyor benimle aynı durumda olan varmıı..!🤗🤰
Busra-61 Rezan_korkmaz 34 haftalığım hala sol tarafta 😂 diyorum annenin kalbine yakın olmak hoşuna mı gidiyor 😍😍
Denizyldzm Rezan_korkmaz ben 16 haftadayım benimde bugün hiç yer değiştirmedi sağ tarafta karnım bi tık daha şiş duruyo normal mi
Mucizem_211 Rezan_korkmaz benimde tam tersi sağ tarafıma yapışa yapışa böbreğim de genişleme var 😂Allah yardımcımız olsun inşallah
Halecik Denizyldzm çok normal bir taraf diğer tarafa göre sanki şiş gibi durur 🤗 portakal tarzı meyveler yiyince hareketler hızlanıyor
Denizyldzm Rezan_korkmaz ay yedim ama 😢 bi değişiklik olmadı hareketlerinide hissetmiyorum daha doktor erken dedi korktum bende bu haftalarda sürekli yer değiştiyor mu acaba
Mimik Benimki de sag tarafimda, ve bayaaa sagimda🤣 kafasini neredeyse koltuk altima sokacak… Saga yatinca sanki eziyormusim gibi vicdan yapip yatamiyorum pek ya😅
Rezan_korkmaz Mucizem_211 amin canım cümlemizin inşallah böbrek genişleme çok zor ya bende kızıma gebeyken yaşadım rabbim yardımcın olsun
Rezan_korkmaz Denizyldzm ben 17 haftalıken ufaktan his etmeye başladım bence daha erken çok kıpır kıpır olmaz bu haftalarda bebiş sen içini ferah tut birşey yoktur inş canım 😍
Mimik Rezan_korkmaz her halukarda, bebeislere bisey oomaz Allahin iziniyle ama…garip bi vicdan ya🤣 Oyle bisey ki şu analık, bilme bile ters yuruyoz😆
Mucizem_211 Rezan_korkmaz amin amin Allah razı olsun canım benim Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 😍😇
Kbrbrhnn Rezan_korkmaz Nasıl bir histi canım, ben de 17 haftanın içindeydim şu an ama ufak da olsa herhangi bir kıpırtı yok henüz
Denizyldzm Rezan_korkmaz Ay Allah razı olsun cnim insan telaş yapıyor sola dönerken orada bişey olduğunu hissediyorum inşallah Allah ın izniyle bişey olmaz
Rezan_korkmaz Kbrbrhnn sol tarafımda baloncuklar patlıyor gibi ufaktan his ettim canım sonra sol tarafa uyuyunca hafiften tekme atıyor gibiydi şuan 22 haftalık olduk tabi daha hareketli his ediyorum özelikle geceleri uyuyamıyorum 😀😍