Ben 2 asimi da olmustum, hatta dun 3. Asimi oldum. 2. Asimin uzerinden 3 ay gecmisti. Soyle soyliyim burun akintiniz hafif geniz kasintiniz varsa kesin covid cikiyorsunuz. Hatta kendime grip bile demezdim dr sen covid sin dedi. Oyle de cikti. Dediklerinizi yapicam, dr bana kan sulandirici da verdi, bir de d vitamini. O kadar kactim korundum, aylardir eve mahkum stresli gebelik yasadim ama kacamadim uzuluyorum