glsm_kr8383 1 ay içerisinde çok yemek yemeye başladım özellikle ekmek ve tuzu çok tüketiyordum oda bana ödem yaptı ve 9 kilo aldım şuan ekmek ve tuzu kestim ödemlerim iniyor 7. Günde 1.5 kg gitti. Tansiyonum 1 hafta boyunca ölçtüm o da normal çıktı. Doktor ani kilo artışını görünce idrar ve kan tahlili istedi sonrasında lökasit ve protein pozitif çıktı. Bugün tekrar kan ve idrar verdim lökasit negatif sadece protein pozitif çıktı diğer tüm değerlerim normal. Doktor da kesin olarak 24 saatlik idrarda belli olur dedi. Ve aşırı korkuyorum eğer gebelik zehirlenmesi olursa erken doğum olur dedi . Bebeğim daha çok ufak 31 haftaya bugün girdik…😔