Cnsllll Benimde kanama alanım vardı,çok uzun süre kullandım 6.-7.ay arası bırakmıştım.Şuan yeni kullanmıyorum yani erken bıraktırmış doktorun.Tabi doktorun daha iyi bilir ama yine sor istersen 12.haftaya kadar kullanabilir miyim diye ona göre devam et,yinede danışmadan kullanma. Ayriyeten yorumlarda celallenen arkadaşı anlayamadım bir konuşma üslubu vardır dövecek gibi hiç yazma daha iyi.
Hiçbir şekilde zararı olan bir ilaç değil aksine bebeğin tutunmasını sağlıyor canım için rahat olsun.