4858 Ozlemyvz birde bana hep kaybettiğin bebeğin cinsiyetinden 2.bebeğinin cinsiyeti de aynı olur diyorlardı gerçekten öyle oldu sizinde aynı mı cinsiyeti
4858 Ozlemyvz erkekti geçen hafta 2li testte erkek dedi doktor değişir mi bilemiyorum ama ilerleyen haftalarda yanılma olabiliyormuş
boncukbiranne Merhaba benim bebegimde de diyafram hernisi vardi ve suan 45 günlük ameliyatta olduk isterseniz benimle iletiseme gecin grubumuz var daha detayli bilgi almak isterseniz bu arada sag hernimi sol hernimi
Aysbebis Rabis00 sağlıklı doğdu mu çocuğunuz inşallah iyidir bilgi verir misiniz benimde aynı teşhis kondu
Bilbrna6 Ozlemyvz merhaba doğum yaptınızmı bebeğiniz sağlıklı mı çünkü bende ilk bebeğimi bu sebepten dolayı kaybettim tekrarlama durumu varmı