Ozlemyvz Rabis00 size yardımcı olmak isterim. Öncelikle bu çok zorlu bir süreç çok sağlam durmanız lazım. Kendinize çok iyi bakmanız lazım. Moralinizi yüksek tutun
Aysbebis Rabis00 sağlıklı doğdu mu çocuğunuz inşallah iyidir bilgi verir misiniz benimde aynı teşhis kondu
Ozlemyvz Rabis00 maalesef ben bebeğimi doğumdan sonra kaybettim. 54 dakika yaşayabildi sadece. Ama bu sizin moralinizi bozmasın bu bebeklerde yaşama şansı yüzde 50. Bana kötü kısmı denk geldi ama inşallah sizin bebeğiniz yaşayan yüzde 50 içinde olur🙏
4858 Rabis00 yani başımdan geçeni anlatıp sizi daha kötü Bi duruma sokmak istemiyorum şuanki ruh halinizi çok iyi anlıyorum çünkü herşey olacağına varıyor takdir Allahtan Rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻
Rabis00 Ozlemyvz cinsiyeti tam bilemeyip icindeki organi nasil biliyolar anlam veremiyorum sadece 1 doktor bunu soyledi kesin mi degilmi onu bile bilmiyorum
Ozlemyvz Rabis00 ben 4 doktora gittim hepsi de perinatologdu. Onların ultrason cihazları çok yüksek oranda doğru oluyor. İnşallah sizinki yanlış teşhistir. Ama içiniz rahatlasın diye başka perinatologlara da gidin
4858 Rabis00 19 haftada tüm organları belli oluyor zaten benimde 20 haftalıktı bende sizin gibi perinatologa gittim 1. 5 saat detaylı inceleme yaptı sadece
Ozlemyvz Rabis00 hangi şehirde yaşıyorsunuz İstanbul’sa bu konuda çok iyi bir doktor var anne karnında müdahale ediyor bebekler sağlıklı doğuyor onun adını söyleyebilirim
Rabis00 4858 o kadar surmedi incelemesi Bana ilk bastan beri bebek dusuyoda dendi dusmedi yanlis yere yerlesmis dendi dogru yerdeydi surekli yanlis bilgiler verildi bu ne kadar dogru bilmiyorum
Rabis00 Ozlemyvz konyada yasiyorum doktor istanbuldaki hastaneden bahsetti onada sicak bakmadim anne karninda bebege mudahale ne kadar dogru bilmiyorum
Happy1Anne Nasıl anlıyorlar bunu benim 2. Hamileliğim detaylı ultrason da falan mı çıkıyor belli oluyor yada?