Sedaahmet aslhn06 gözünüz aydın 😊😍 cok güzel bi duygu ya. Bende ilk salı günü gordüm keseyi. Çunkü doktorum tatildeydi. Kalp atısınıda duyduk çok şükür 😍 cok güzel birsey ya .şuan 7+5 deyim