Merhaba arkadaşlar ben 16+3 günlük hamileyim daha pazartesi günü kontrol vardı bi sıkıntı yok dedi doktor çok şükür ama bugün yatarken fark ettim ne zamandır böle bilmiyorum ama karnımın sağ tarafında üste doğru şişlik vardı sanki elma gibi sol taraftan bi tık büyük duruyo ağrı falanda yok biraz masaj yaptım gitmedi nedeni nedir acaba başına gelen var mı