Ryry Kızlar bişey sorucam benim hesabıma ve geçen ayki muayene haftasına göre 26+4 olan çocuğum bugün doktora gittim 27+5 çıktı oluyor mu böyle ?
altintaslar Benimde önde gidiyor. Son adet tarihimi 1 hafta erkene çekti doktorum eşitlensin diye. Fakat o tarihi de biraz geçti 😅 Ne güzel gelişimi önde. Kötü bir şey yok 🌸