Merhabalar bugün ikili tarama ultrason muayenesine gittik. İkizlere hamileyim. Birinde her sey normal çıktı çok şükür. Diğerinde de kalpte parlaklık ve karın boşluğunda bağırsaklara yakın tarafta bir sıvı birikmesi gördü doktor. Kalpteki parlaklık için önemli değil dedi burun kemiği ve ense kalınlığı iyi çıktığı için. Ama bağırsaktaki sıvı için 3 hafta sonra tekrar bakalım dedi perinatalog. Kendi doktorum da %70 %80 kendi kendine emilir dedi ama haliyle tereddüt ettim biraz. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Bir de dualarınızı esirgemeyin olur mu, şifa bekleyen herkes şifa bulsun inşallah 💟