Busraayaz ben 36.haftada doğum yaptım.daha öncesinde ciğer geliştieici iğne yapılmıştı.benim bebeklerim ikizdi.bitensi solunum sıkıntısından 12 gün küvezde kaldı.diğeriyle eve geldik çok şükür şuan 4 aylık olduk.kilosu 2 kilodan yukarıysa ve sıkıntılı durum yoksa küveze bile girmez iyi düşünün iyi olsun.hayırlı doğumlar sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah