Evettt geldiimmm kızlar ancak fırsat buldum kusura bakmayın :) 14 ocak sabah gittik hastaneye tabiki bir heycan bir heycan size anlaramam kalbim ağzımdan cıkıcak sandım. Neyse 2 hemsire geldi soyundum mavi önlüğü giydim damar yolu açıldı sonra doktorum geldi hazıemısın dedi ben cok heycanlıyım dedim gülüştük sonrasında hemsireler geldi götürmek için o anda inanılmaz ağladım kızlar yani korku heycan hepsi vardı inanılmaz ağladım mutlulukta vardı sonra bizimkilere el salladım ve ameliyathaneye girdim o an etrafıma şaşkınlıkla baktım bir sürü kisi vardı ekip kalabalık anestezi uzmanı geldi kendini tanıttı sakin ol falan dedi baya kalabalık bi ekip bi kere biri bi kolunuzu alıyo bisiler takıyo biri bi kolunuza😂 sonrasında doktorum geldi sakin hersey güzwl olcak dedi sonra anestezi uzmanı maskemi cıkarttı bu oksijen maskeleri gibi maskeler varya ondan icime cekmemi istedi o tuttu ben cektim sonra bir sıcaklık oluştu 😂 sonrası yok 😆 tamamen gitmisim. Uyandıgımda inanılmaz bi ses vardı böyle ilk algılayamadım etrqfıma baktım nerdeyim gibi oldu sonra hemen bebeğimi sordum ve cok üsüyorum dedim gayet iyisiniz bebekte iyi dedi yanımdaki hemsire sonra biraz ağrım var dedim. Kızlar sunu söylicem cok net evet uyandıgınızdq ağrınız oluyo amq ölüm ağrısı değil hani bu forumda yazıyolar ya öyle bi ağrıyla uyanıyosunuzki ölümm öyle bisi yok ama ağrı var evet düsğnsenize 7 kat kes dik yani. Sonrasnda hemsire fcocuk bana dediki sana suan ağrı kesici yaptım merwk etme dedi sonrq cıktık ameliyathaneden annemle esim kapıdaydı cıktık yukarı böyle oralar flu gibi ama tamamen bilincsiz değilsiniz mesela burda yazılanlardan biride sersemsiniz asla hatırlamıyosunuz falan tamam sonraeı belki hatırlamıyosunuz ama o an farkındasnız en azndan ben öyleydim odaya geldigimde herkes bebeğin cok tatlı cok sağlıklı dedi ben hep böyle saskın saskın etrafıma bakıyodum😂 sonra getirdiler bebeğimi gerçekten o an bambaska yani cok farklı anltılmaz yaşanır dediklerinden ağladım falan baya güzel bir andı 😍 Allah herkese isteyen herkese nasip etsin sorularınızı yazın kızlar ne sormak istiyosanız ha bu arqda yine doğum yapsam yine genel anestezi yaparım asla spinal yapamazmısım buda çok net😂