Kızlar 34+0 olduk.
Dün akşamdan beri sadece sol göğsümün altinda batma gibi ağrı oluyor. Beni çok rahatsız ediyor,acı veriyor. Bebekte 2.500 kilo,normalden kilolu .
Doktorumu aradim da,göğüs hastalıklarına görünsün demiş.
Acaba bu durum normal değil midir?
Aynı durumu yaşayanlarıniz var mi acaba