Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı normalde en son adet tarihim 26 Kasım yani 6+6 olması gerekirken bebek 5+5 deymiş iki hafta sonra tekrar çağırdı geç döllenme olabilir dedi kese göründü bebek göründü ama küçükmüş böyle birsey yaşayan var mı?