UzayliOzge Selam güzeller 🥰 sorum başlıkta da olduğu gibi bebelerinize hangi mamayı veriyorsunuz ? Oğlum 4.5 aylık hipp combiotik kullanıyoruz ama onu beğenmiyor, tükürüyor. Hadiii bekliyorum yorumlarınızı 🎉🙋🏻♀️
Meryu UzayliOzge ben 1 yaşına kadar aptamil conformil kullandım 1 yaş sonrası normal aptamile geçtim. Şimdi bebek sütü içiyor 26 aylık
PrensesFiona UzayliOzge golden goat keçi sütlü ya da evolvia ikiside gayet başarılı. Ben hastane çantama evolvia aldım. Ablam yeğenlerimde kullandı gaz hazımsızlık yapmadı.
Aseltos9 UzayliOzge evet en temiz içerikli ve en yakın o 😊 ondan sonra similac geliyor baya araştırmıştım gıda mühendistinin incelemelerine bakabilirsiniz
Dmllale 5 yıl çocuk doktorunun yanında asistanlık yaptım 2 fatklı doktorla çalıştım ikisi de hipp markasını öneriyordu.