Kızlar selam dün kasılmalarımdan dolayı doktora gittim bir parmak açıldığını doğumun çok yakın olduğunu ve hatta covid pcr ve kan tahlillerini ver yarın eğer ilerlerse yatırırım dedi bu gün gittim iki parmak olduğunu ama evde yatarak beklememi söyledi ve beni gönderdi pazartesi gel dedi algılayamadım ? Açıklık başlamışken neden istirahat etmemi söyledi ki ? Tabi ben dinlemiyorum merdiven squat ne bulursam yapıyorum o ayrı ama sizler naptınız sancı doğumu başlatmak için ?