oguzweannesi ilk hamileligim ben doktor falan arastirmadim gittim direkt ilgi alakasindan cok memnun kaldım,allah korusun kotu bir durumu bile o kadar yumusatarak izah ediyor ki anaç bir doktor o yuzden memnunum..Dogum konusunda bir fikrim yok artik dogurunca gorecegim😊