Merhabalar 17 haftalık gebeyim covid oldum şuan 3. Günüm ve iki biontech aşısını olmuştum hamile kalmadan kısa süre önce doktorum test sonucu çıkana kadar parol verdi günde 3 tane çünkü çok ateşim vardı ilk iki gün ve kas baş kalça ağrım sonucun çıkıncada aspirine başlıcaz 100 mg dedi bende aspirinle crospin aynı şey sanıyordum corospin içtim 1 adet hayır dedi aspirin kullanacaksın yarın ona baslicam o yüzden onun yanı sıra d vitamini 5 damla demir ilacım var ve decavit çok işime yarıyor bol bol sıvı portakal suyu mandalina felan yiyorum 3. Gunumdeyim ateş ağrılar bitti ama nefes darlığı ve öksürük başladı