Dermin benimde senelerdir var canim doktor doktor gezdim ama yok hamilelikte daha da fazlalasiyor hamile kalmadan once doktor travazol vermisti tam gecti sondu hamile kaldim tekrar basladi doktorum ilaci birak dut kurusunu kaynat suyunu sac diplerine sur dedi gercektende kasintiyi aliyor ferahlatiyor canim duzenli kullansam belki tamamen gecircek ama ben hic duzenli kullanmadim sende dene istersen gebelige hic zarari yok