Arkadaşlar açılmış konular sürekli açılıyor. Forumun arama seçeneği var bence önce oradan aratıp size cevap olmazsa yeni bir post açın. Bu şekilde konu kalabalığının önüne geçmiş oluruz ve yazılan bazı postlar kaybolmaz aralarda. Ve de bazı arkadaşlar cevap yazılmamasından dert yanıyor. İnsan bir iki posta aynı şeyleri yazınca sıkılıp tekrar sorulduğunda yazmak istemiyor. Kimse cevapsız da kalmamış olur bu vesileyle.
@adm