_elifmehmet_ Tekrarlayan düşükler sonrası rahim filmi çektirenler varmı aranızda kızlar? Normalde hamile kalamayanlara öneriyorlarmış ama bende 4 kürtaj sonrası bi yapışıklık yada başka bi sıkıntı varmı ögrenmek istiyorum doğrusu.
sessizizleyici _elifmehmet_ benim ilk bebeğimin kalbim durdu tüpümde sıvı birikmesi varmıs o zehirlemiş cektirin mutlaka
Selenayylmz _elifmehmet_ çıkmadı allaha şükür ama filmden sonra bir dis gebelik birde kimyasal gebelim oldu
_elifmehmet_ sessizizleyici Bende istiyorum çektirmeyi 5 gebelik yasadim hicbirinde kalp atisi yok diye kurtaj oldum testlerde bisi cikmadi pihtilasmada yok
frdvs18 _elifmehmet_ anestesiziz 750 ye çekildim canim normalde 400 demişlerdi yılbaşı sonrasına denk geldiği için fiyat arttı yani hastanelerde fiyat değişiyor araştır iyice
annesinin_beybisi _elifmehmet_ hastahaneden hastahanede değişiyor bize anestezi olmadan 1500 anesteziyle 1750 dendi ben anestezili oldum hiçbir sey hissetmedim sadece sonrasında adet gibi agrım oldu o da normalmis
Tugbak91 _elifmehmet_ Merhaba ben Zeynep kamil hastanesinde çektirdim çok korkuyordum ama hiç acımadı tüp bebek tedavisine başlamıştım tüpleri görmek istediler çektirdim
frdvs18 ayseertas4372 geçmiş olsun açıldı mı peki tüplerin benim de sol tüp çok iyi geçmiş sağ tüp de geçmiş ama sol kadar değilmiş öyle dediler 🙄
annesinin_beybisi _elifmehmet_ ben cektirdim gebe kalmaya bir faydasi olmadı rahmimde de bir sıkıntı cikmadi
_elifmehmet_ annesinin_beybisi ben ama hamile kalamayanlar icin sormadim ben hamile kalabiliyorum ama hep dusuk yada kurtaj oluyo bebek olusmuyo ona ragmen cektiren bi sorun cikan varmi onu merak ettim
ayseertas4372 frdvs18 sağ tüpüm açıldı tamamen sol da hafif geçiş var oda açılırdı ben acısına dayanamadım doktor bıraktı
annesinin_beybisi frdvs18 sonucum temiz cikti bir sıkıntı cikmadi ağustos ayinda çekmirmistim canım sağol 😊
annesinin_beybisi _elifmehmet_ tamam iste ben de 2 kez düşük yaşadım herhangi bir sorun çıkmadı rahimde
annesinin_beybisi _elifmehmet_ rahimden kaynakli bir düşük oluyorsa polip olablir belki sende ya da duvar , perde vs.
mucizemibeklerken17 _elifmehmet_ rahim Y değil de T şeklinde ise sürekli tekrarlayan dusukler olabiliyor. Mutlaka bir an önce çektirin 🙏🏻
ayseertas4372 _elifmehmet_ çektikten sonra gebe kaldım şimdi 10 haftalık gebeyim ilk gebeliğim bu arada