lunam Muhammedarasannesi şu an görünen bunun kuruma çizgisi olduğu açıkçası. Kaç dakikada çıktığı önemli. Daha önce başıma geldi malesef, çok bekleyince gebelik olmasa da çıkıyor.
Sevilayozdemir Muhammedarasannesi sanki biraz idarari fazla koymuşsun gibi geldi bana ama varsa inşallah sağlıkla nasip olur. 🤲🥰
55Sevda_ Muhammedarasannesi bu kuruma cizgisine benziyor bu testen cok yaptim saatler sonra hep bu sekilde cikti qma insallah sen de dogru sonucu vermistir 🤲
Zehragniken Canım Bi kan ver istersen kuruma çizgisi gibi duruyor. İdrarı çok damlatmissin. Hayırlısı olsun hakkinda
Muhammedarasannesi Zehragniken 3 damla damlattim erken gebelik testinde de hayali cizgi vardı 3 gün arayla
Zehragniken Muhammedarasannesi valla hamile olmasan o cizgi hiç çıkmazdı. Hormonlara göre çıkıyor çünkü. Ama yaniltci da olabilir. En kesin sonucu kan testi verir canım. Sabahtan git ver hemen. Gitmeden uyandığında ilk idrarınla bidaha test yap bakalım ne cikacak
Zehragniken Muhammedarasannesi gec döllenme olmadıysa çıkar kan testinde ama emin olmak istiyorsan adet gününde ver daha net olur