Kzlar selam dunden beri rahatsızım 32 haftalık hamileyim covid belirtileri var bugun test yaptırdım henuz ckmadı sonuc ama cok kotuyum ates bas agrısı kusma doktorum la konustum arastırma hastanesine git dahiliyeye antibiyotik versinler dedi napsam düzelirim cok kotuyum gozumu açamıyorum